1. Zgłoszenie

Jak zgłosić reklamację? 

Reklamację należy zgłosić kontaktując się z naszym Działem Obsługi Klienta pod adresem mailowym reklamacja@pietrowe.pl :

Nasz pracownik przyjmie od ciebie Twoje zgłoszenie i, jeżeli będzie to tylko możliwe, od razu zaproponuje Ci dogodne dla ciebie rozwiązanie sprawy..

Co będzie Ci potrzebne?

Elementy, które są nam niezbędne do rozpatrzenia reklamacji to:

  • numer zamówienia (ewentualnie np. paragon lub faktura)
  • Twoje dane osobowe: (tj. Twoje imię i nazwisko, numer telefonu oraz pełny adres, pod którym znajduje się reklamowany produkt,
  • dokładny opis wady / usterki produktu.

Brak jakiegokolwiek z powyższych sprawi, że będziemy zmuszeni zamknąć Twoje zgłoszenie bez rozpatrzenia, prosząc Cię o uzupełnienie informacji. Dlatego staraj się opisać wadę / usterkę najdokładniej.

Do zgłoszenia reklamacyjnego warto dołączyć również:

  • zdjęcia lub inne materiały multimedialne obrazujące zaistniałą wadę /usterkę w formie załącznika,
  • protokół szkody wypełniony dla firmy kurierskiej / transportowej, jeśli uszkodzenie powstało w transporcie i zostało odnotowane w ten sposób.

Takie dodatkowe informacje pozwalają znacznie przyspieszyć rozpatrzenie reklamacji.

2. Rozpatrzenie i decyzja

Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni, lecz zawsze staramy się, aby każda sprawa znajdowała swój finał jak najszybciej. Zależy nam na Państwa pociechach.

W tym czasie, dokładnie przyjrzymy się ze sprawie i skontaktujemy z Tobą, aby poinformować Cię o decyzji i/lub ewentualnych dalszych krokach. Możemy też poprosić Cię o dodatkowe informacje lub umówić z Tobą wizytę naszego Pracownika.

W niektórych przypadkach, zgłoszenie reklamacyjne może zostać przez nas odrzucone. W takiej sytuacji otrzymasz mailem pismo z uzasadnieniem takiej decyzji.

Jeśli zgłaszasz odwołanie od naszej decyzji, pamiętaj, że w tym przypadku termin 14 dni nie obowiązuje – do odwołania ustosunkujemy się tak szybko, jak będzie to możliwe.

Pamiętaj jednak, że nasze produkty są produkowane na konkretne zamówienia nie jest to produkt dostępny od ręki, dlatego potrzebujemy trochę czasu na wyprodukowanie wadliwego elementu bądź uszkodzonego elementu w wyniku transportu lecz zawsze staramy się działać najszybciej jak to możliwe. 

3. Rozwiązanie

Kiedy otrzymasz od nas pozytywną decyzję w sprawie swojej reklamacji, dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej zrealizować jej rozwiązanie.

Po zakończeniu wszystkich czynności związanych z rozwiązaniem reklamacji, zostanie ona zamknięta. 

4. … i co dalej?

Mamy nadzieję, że od tego momentu, na nowo będziesz dobrze wspominać wybranie właśnie nas.

Warto także wiedzieć, że:

  • okres trwania rękojmi nie przedłuża się dla wymienionego lub naprawionego produktu
  • okres trwania gwarancji nie przedłuża się dla naprawionego produktu, a jedynie dla wymienionych jego elementów.